דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כשאת אומרת לא למה את מתכוונת... 

מאת    [ 27/03/2009 ]

מילים במאמר: 1494   [ נצפה 2363 פעמים ]

פרקי אבות

ראוי מאוד לאדם להרגיל עצמו ללמוד תמיד מסכת אבות ולהבין את הדברים שמוציא מפיו... שדברי המסכת קצרים אבל הם אם לבינה ואב לחכמה... דבריהם של ארזי הלבנון היוצאים מלב קדושי עליון...תנאים ומשיחים ישבו וכתבו את מסכת אבות לאחר חורבן בית במקדש ועד היום הזה החורבן קיים ומתעצם ממה שהיה השאלה היא: "האם המורים לא טובים או התלמידים לא מבינים שעל כן אנחנו חוזרים על הפעולות שאנחנו עושים"?...

 

 

 

כשאת אומרת לא למה את מתכוונת

כולנו מדברים ועושים דברים מתוך מה שאנחנו מרגשים שיהיה לנו טוב מתוך מה שאנחנו עושים... כך שלפני  שדיברנו או  שעשינו היה לנו רע יחסית למה שרצינו... השאלה היא: האם התוצאה שקיבלנו היא רעה יותר מהמצב שהיינו בו לפני כן?... או טובה יותר מתוך הרע שבא שעדיין אנחנו לא יודעים מה הוא הרע שלאחר מכן אנחנו אומרים חבל שעשינו?...

רבי אליעזר אומר, הוי שקוד ללמוד תורה, ודע מה שתשיב לאפיקורוס. ודע לפני מי אתה עמל. ונאמן הוא בעל מלאכתך שישלם לך שכר פעולתך (פרקי אבות ב' פסוק יד).

רבי אליעזר אומר: מי זה רבי אליעזר? האם אני צריך לקבל את דעתו בגלל שהוא בן של מישהו שמישהו אמר על אבא שלו שהוא גדול בתורה?!... אליעזר כשמו כן הוא: אלי עזר, עזר הם אותיות זרע, כך שבכול אדם ואדם ישנו זרע האל,  היו"ד שהיא החכמה מגלה את זה:  אל - י - עזר.

הוי שקוד ללמוד תורה: המשפט מראה פקודה, דהיינו, ציווי, השאלה היא: מי מוכן לקבל על עצמו ציווי אפילו שהוא יודע שהוא לא יודע?!... רבי אליעזר יודע את הכלל הזה לכן הוא השתמש במילת: "שקוד", כך שאם אנחנו מקבלים את הציווי האותיות מתהפכות בנו ומקבלים – "קדוש".

 ודע מה שתשיב לאפיקורוס: מטלה קשה מטיל עלינו רבי אליעזר, מדוע? הרי אם אני צריך לדעת להשיב לאפיקורוס - הרי השואל גם הוא צריך לדעת להשיב לאפיקורוס - כך שהשואל והמשיב הוא אפיקורוס. דוגמא: האדם הראשון חטא בעץ הדעת ועשה לו תורה משלו, כך שלפני החטא לא הייתה תורה. לאחר מכן באה התורה ואומרת שאני כפרתי בתורה כאשר יש לי תורה משלי, דהיינו, התורה כופרת בתורה שלי, דהיינו, התורה אפיקורוס. מכאן, שאם התורה היא אשר יצרה את המילה אפיקורוס היא גרמה שיהיו אפיקורסים ביקום ובכך גרמה שכל היקום יהיו כופרים כולל התורה שנאמר: "70 פנים לתורה וכל אחד והמציאות שלו" ובכך גרמה למלחמות ביקום לכן השאלה: לשם מה אני צריך תורה כזו?!... ואם אני טוען לשם מה אני צריך תורה כזו, אמשיך ואטען לשם מה אני צריך את התורה שלי שגם היא גורמת לאפיקורוס מכיוון שאני אפיקורוס... מכאן אנחנו למדים שכול אחד צריך לבטל את עצמו ובכך הוא מגיע לעצמו שעצמו נקרא – מה – אדם – יהוה.

ודע לפני מי אתה עמל: כאשר אנחנו חווים את מה אנחנו מקבלים מודעות "ודע", עומד לפנינו: "מי אתה עמל", כאשר מי נקראת בינה (העולם הבא), אתה נקראת מלכות (העולם הזה) שהם שתי האותיות ה"א בשם: י- ה - ו – ה, ובניהם נמצא ו' שהם נקראים: "עמל", בשנוי אותיות: "לעם". ומודעות הזו נקראת: "הרצון לקבל על מנת לתת ולהשפיע" שהיא מודעות – הקדוש ברוך הוא. שעל זה אומר רבי אליעזר בסוף המשפט: " ונאמן הוא בעל מלאכתך שישלם לך שכר פעולתך". כך שאני מראה לכם בספרי שאם הוא צריך לשלם בלשון עתיד הוא כבר שילם בעבר כך שמה שעלי לעשות לגלות את זה בהוה שנאמר: "והוא היה והוא הוה והוא יהיה". הוא שהוא בינה הנקבה שלו היא שהיא מלכות ובניהם אברי הגוף שהם קיבלו את שכרם והוא: בריאות הנפש. ועל זה אני אומר: "קחו את ספרי "מלחמת הרוח בחומר" ותתנו כראות עינכם תקראו ותלמדו ותהיו אפיקורסים אבל דעו מה לענות לאפיקורוס". שעל זה נאמר על התורה: "סופה שלום", דהיינו, "התחלה מלחמה". ההבדל שקיים בתורתי שהמלחמה היא לא מלחמת דמים אלא מלחמה רוחנית שאף אחד לא מפסיד בה אלא כולם מנצחים את המוות – ואת זה אני מוכיח בספרי.

אבטליון אומר, חכמים, היזהרו בדבריכם, שמה תחבו חובת גלות ותגלו למקום מים הרעים, וישתו התלמידים הבאים אחריכם וימותו, ונמצא שם שמים מחולל. (פרקי אבות ב' פסוק יא)

אבטליון אומר: איזו מודעות רוחנית ישנה לאבטליון שיכול לאמור את מה שהוא אומר? אבטליון: א – בטל – יון, אל"ף שזה 1000 שזה 100 (בינה) כפול 10 הספירות שזה חכמה, שזה אריך אנפין, שזה האות נו"ן סופית משמו "אבטליון". שהוא רכש את האות נ' על ידי אותיות "בטל" משמו שהם: 2+9+30=41 שהם 5 שהם דרגות אריך אנפין: נפש, רוח, נשמה , חיה ויחידה. שבכול דרגה יש 10 ספירות שהם 50 נ' וחיבר את זה לסופו יון ונהיה ינון , שעל כך נאמר: "שם המשיח ינון שמו". על כן אבטליון נמצא במודעות "משיח" שעל כך הוא מרשה לעצמו לפנות...

חכמים: מי אלו חכמים ומה עליהם להוכיח? "חכם – ים". מי יכול להוכיח שהוא כתב תורה (ספר) משלו (ים - תורה) והוא יכול להוכיח את חכמתו מתורתו בחכמתו כך שהוא יכול להראות שאותיות: חכם הם חיים (כ' הם שתי י'). שנאמר על התורה: "עץ חיים למחזיקים בה". כך שאם לא יכולים להוכיח...

היזהרו בדבריכם: המילת היזהרו ישנה בה מאות אלפי פעולות שעלינו לעשות כדי שלא נטעה במה שאנחנו אומרים לכן נאמר: "סייג לחכמה שתיקה". על כן כאשר כתבתי את ספרי "מלחמת הרוח בחומר" ואני טוען טענה שלא נטענה מיום בריאת העולם: "אני יהוה הוא האלהים". מיד ראיתי את הכתובים: " היזהרו בדבריכם", כאשר המילה "בדבריכם הם אותיות: "כב – דברים". כ"ב הם 22 אותיות האל"ף בי"ת שהם נקראים בינה שהיא האות ה"א בשם: "י-ה-ו-ה ונשארה המילה דברים שעם האות ה"א "הדברים" שעל כך מתחיל ספר דברים: "אלה הדברים אשר דבר משה אל-כל-ישראל בעבר הירדן"...על כן אלה הדברים שאתם תראו בספרי בהוכחות מדעיות, מקראיות, פילוסופיות, פסיכולוגיות, נפשיות, משפטיות, והכול בגשמיות, דהיינו, אני יכול להסביר לגוף שלי מה עבר על נשמתו, שבכך הוא יהיה מאושר שנתן לנשמתו את האפשרות להוכיח את תורתה שהיא תורתו שעל זה נאמר: "ואהבת לרעך כמוך – אני יהוה". שאם לא כך הדבר...

שמה תחבו חובת גלות ותגלו למקום מים הרעים: כדי שהמשפט הזה לא יחול על ספרי "מלחמת הרוח בחומר" הייתי צריך להגיע למודעות: "שמה" שהם אותיות: "משה". כך שספרי מראה כיצד נברא משה ביום הרביעי של הבריאה בסוד: "המאורות הגדולים". כך שכול הספרים שרשומים היום וכול אחד מתפאר בכמות הספרים שהוא כתב ולא עלה בדעתם שאכן יבוא משה ויוכיח אותם שלא לזה הוא התכוון". עליהם חל המשפט: "שמה תחבו חובת גלות ותגלו למקום מים הרעים". מדוע צריך להוכיח את החכמים?...

וישתו התלמידים הבאים אחריכם וימותו: דעו תלמידים וחכמים. התורה היא סם המוות וסם החיים שהיא כול תורה שכתובה, דהיינו, כל התורות שכתובות ביקום. וכשם שאדם לוקח כדורים והכדורים לא מתאמים לו ומחלפים לו כדורים וכך הלאה הוא מקבל: "הרעלת כדורים". כך גם בלימוד התורה. "אין ללמד תלמידים תורה – כאשר המורה הוא לא חכם". דהיינו, הוא לא תורה. קל מאוד להגיע ולקבל את התורה, דהיינו, לעשות את שלושת הקווים. את הדבר הזה אני מוכיח בספרי שתוך ששה חודשים אני נמצא במחזה: "הסנה בוער ואינו אוכל" שזה שלושת הקווים והכנה לקבלת התורה. עד היום הזה, ואל תספרו כל כך הרבה שנים מספיק 70 שנה אתם תראו שהיקום חי במודעות...   

ונמצא שם שמים מחולל: ונמצא הם אותיות: ו' – נמצא - וכול עוד לא נדע את ו' שכל חכמי הדור מתעסקים עם ו' שזה ש"ס, אנחנו לא נדע מה זה להיות נמצא ואנחנו נחייה בתוך חוסר הוודאות, שהאות ו' דת, מדע וקבלה הם השליטים והם חיים במודעות הדין, וכול מה שהם יכולים לתת לנו זה רק דין ועל כן הדתיים פוסלים את האישה, והמדע משתמש באישה כפרסומת והקבלה מתלבטת ללמד את האישה ועל כן נאמר: "שם שמים מחולל": שם זה מלכות נקבה, שמים זה זכר זעיר אנפין שנאמר: "זכר ונקבה ברא אותם"... ועל כן הזוגיות ביקום אינה תקינה וכאשר הזוגיות אינה תקינה – מחולל, אותיות ום – חלל, ו"ם הם עשר המכות שקיבלו המצרים במצרים, דהיינו, המחלות והמלחמות שקיימות ביקום שהם באות מ"חלל" שהם: 8+30+30=68 =14 שהם אותיות י"ד שהם חמש חומשי תורה שאם לא נדע אותם בדעת – הם סם המוות.

בואו נלמד כולנו איך אוכלים מעץ הדעת כאשר עץ החיים בידנו, דהיינו, אדם שחי בשני עולמות ויש לו אלהים אחד הוא נגע באושר. דעו – הפחד שקיים בכם הוא לא פחד מולד הוא פחד מושרש שהוא נקרא – הרצון לחיות. והראש שהם חכמי הדור ואנשי המדע הם הפחדנים ולוקחים אתכם כשומרי ראש.

"כל כנסיה לשם שמים סופה להתקיים"

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים:0544-898547 03-9322192
"אין אויב גדול יותר מהאויב שאנחנו העצמנו אותו" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב